osobom niepełnosprawnym mającym znacznie ograniczone możliwości samodzielnego poruszania się oraz placówkom zajmującym się opieką, rehabilitacją lub edukacją tych osób. Poniżej przedstawiamy informację dotyczącą wydawania kart parkingowych oraz podmioty uprawnione do ich otrzymania zgodnie z wytycznymi opracowanymi przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.
Jednocześnie informujemy, że w początkowym okresie obowiązywania nowych przepisów dotyczących wydawania kart parkingowych, termin oczekiwania na wydanie przedmiotowej karty może ulec wydłużeniu z uwagi na oczekiwanie na dostarczenie blankietów kart parkingowych. Szczegółowe informacje można uzyskać:
1. w siedzibie Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Zgorzelcu, Starostwo Powiatowe w Zgorzelcu, ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8 (parter pokój nr 113) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. Dodatkowo, mając na uwadze osoby pracujące, w każdą pierwszą środę miesiąca: 2 lipca, 6 sierpnia oraz 3 września 2014 r. przewodniczący powiatowego zespołu będzie pełnić dyżur do godz. 17.00,
2. pod numerem telefonu: 757750406,
3. wysyłając zapytanie na adres poczty elektronicznej m.wilk@powiat.zgorzelec.pl.
Uwaga:
W siedzibie powiatowego zespołu oraz na stronie www.powiatzgorzelecki.pl w zakładce wydziały - Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności dostępny jest aktualny wniosek w sprawie wydania karty parkingowej, zaktualizowana karta usług opisująca przedmiotową procedurę oraz najważniejsze informacje o nowych zasadach wydawania kart parkingowych.