Pomożemy Ci opracować niezbędną dokumentację oraz pozyskać środki na założenie spółdzielni socjalnej. Uczestnictwo bezpłatne! Zapewniamy także bezpłatne doradztwo.
Uczestnikom zapewniamy nocleg, wyżywienie, materiały szkoleniowe, wykwalifikowanych trenerów, transport oraz zaświadczenie potwierdzające zdobyte kwalifikacje.
Odbiorcy szkolenia: osoby fizyczne, organizacje pozarządowe - (m.in. stowarzyszenia, fundacje), jednostki samorządu terytorialnego oraz kościelne osoby prawne zlokalizowane (zamieszkujące) na terenie powiatu zgorzeleckiego, bolesławieckiego, lubańskiego, lwóweckiego, kamiennogórskiego, jeleniogórskiego lub miasta Jelenia Góra.
Terminy szkolenia:
1 - 3 luty 2013 r., 15 - 17 luty 2013 r., 1 - 3 marzec 2013 r.
PROGRAM SZKOLENIA:
I zjazd: definicja i zasady działania podmiotów ekonomii społecznej, ze szczególnym uwzględnieniem spółdzielni socjalnych, regulacja formalno-prawne dotyczące zakładania i zarządzania spółdzielniami socjalnymi;
II zjazd: sporządzanie niezbędnej dokumentacji, uprawnienia spółdzielni socjalnej, źródła finasowania spółdzielni socjalnej i zasady rozliczania;
III zjazd: analiza rynkowa, opracowanie biznes planu spółdzielni socjalnej oraz prowadzenie działalności gospodarczej przez spółdzielnię socjalną
Centrum Ekonomii Społecznej
Ul. Mickiewicza 13, 59-900 Zgorzelec
Tel: 534-720-101, tel/fax: (75) 77-595-44
e-mail: biuro.ceszgorzelec@gmail.com
www.ces.zgorzelec.pl
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu. Ilość miejsc ograniczona!