Pomysł narodził się wraz z uruchomieniem nowej, a właściwie „odświeżonej” strony urzędu miejskiego. – Pomyśleliśmy, że warto zachęcić firmy związane z miastem czy regionem, aby wsparły dożywianie dzieci. Dzięki temu zaoferowaliśmy reklamę na naszej nowej stronie. Myślę, że korzyści będą obopólne. Dzięki coraz większej oglądalności naszej strony firma zyska potencjalnych klientów, a jednocześnie wzrośnie jej prestiż. Najwięcej jednak zyskają dzieci, bowiem dzięki temu będziemy mogli dożywić więcej uczniów – powiedział Roman Latosiński, rzecznik prasowy urzędu miasta.
Do tej pory, za pośrednictwem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, dożywianych było 160 dzieci. Ta liczba z pewności wzrośnie, bo już pojawiły się pierwsze zainteresowane firmy.
- Ta oferta skierowana jest również do tych firm czy instytucji, które chcą wesprzeć inną działalność w mieście. Choćby kulturę. Każdy, kto dofinansuje np. imprezę w domu kultury, również może liczyć na darmową promocję na naszej stronie – dodał Latosiński.