Otrzymanie czegoś w prezencie nastawia klienta bardziej przychylnie do obdarowującego. Nawet jeśli jest to drobny upominek taki jak długopis, brelok, czy notes. Korzystne jest też zaopatrzenie pracowników w przedmioty z logo firmy, które używane są na co dzień w przestrzeni publicznej. Bluzy, koszulki, kubki termiczne lub parasole nie tylko zwiększą poczucie przynależności zatrudnionych do miejsca pracy, ale również wpłyną na tworzenie wizerunku i postrzegany prestiż przedsiębiorstwa.
Smycze reklamowe – zawsze skuteczne
Jednymi z najczęściej wybieranych gadżetów z logo firm są smycze reklamowe (dostępne także w ofercie Reklamowe24 - gadzety-reklamowe.com). Wielu przedsiębiorców uważa je za wyjątkowo skuteczne. Jednocześnie możliwy jest ich zakup w korzystnych cenach. Mogłoby się wydawać, że tego rodzaju przedmioty straciły już na popularności. Moda na noszenie kluczy na szyi i kolorowe wstążki wystające z kieszeni dawno przeminęła. Wciąż jednak są to lubiane gadżety o uniwersalnym zastosowaniu. Do smyczy, oprócz kluczy, można przymocować smartfon, pendrive lub identyfikator noszony w czasie konferencji. Wiele osób docenia możliwość szybszego znalezienia przedmiotów z doczepioną smyczą w plecaku lub torebce. Nowoczesne, atrakcyjne nadruki i chęć bycia utożsamianym z określonymi instytucjami sprawiają, że smycze reklamowe stają się coraz bardziej modnym dodatkiem do ubioru.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze smyczy reklamowych
Przy wyborze smyczy bardzo ważny jest projekt nadruku. Zaleca się postawić na modne grafiki dobrej jakości. Jedną z często wybieranych opcji jest zastosowanie trwałego nadruku sublimacyjnego, który nie ulega zbyt szybkiemu zniszczeniu. Oprócz logo firmy warto wkomponować w projekt ciekawe, łatwe do zapamiętania hasła reklamowe.
Przedsiębiorstwa, które posiadają kojarzone z nimi symbole lub tzw. maskotki firm, zdecydowanie powinny wykorzystać ich wizerunki w projektach smyczy reklamowych. Kolejnym pomysłem jest stworzenie osobnych wzorów smyczy dla dzieci. Najmłodsi bez problemu znajdą kreatywne zastosowania dla takich przedmiotów w czasie codziennych zabaw. Starsze dzieci chętnie wykorzystają je do noszenia kluczy i smartfonów.
Najlepsze okazje do rozdawania interesantom gadżetów reklamowych to dołączanie ich do przesyłek i wręczanie w czasie organizowanych wydarzeń. W przypadku tych ostatnich, dobrym pomysłem jest przygotowanie limitowanych wzorów związanych z eventem. Pracownikom noszącym identyfikatory mogą spodobać się spersonalizowane smycze z zabawnymi hasłami. Dobrze zaplanowane wykorzystanie gadżetów reklamowych może mieć znaczący wpływ na powodzenie kampanii marketingowej firmy.